sunday

Idag har jag plugg dag, eller till klockan tre iallafall. Jag har börjat lite på svenska uppdraget, försökt börja på serieanalysen som verkligen inte går, och försökte mig på de tjugio matte sidorna utan någon som hellst lycka. Jag öppnade matteboken, och förstog ingenting. Det var som att det stog på ett helt annat språk. Så därför strök jag matteuppgifterna och låtsades som att det inte är något som behövs göras. Nu känns det som att jag inte har något att plugga (vilket är lögn). Jag borde tagit med mig datorn hem, har ju en hel del i grafisk att göra. Ett glosprogram skulle inte heller vara fel nu, laddade ner något som jag trodde var vokabel igår, men visade sig vara något tyskt program. Men nu är det nog dags att sätta igång med, något.
Man bara älskar pluggdagar, eller nått.   / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0