sunday

Sovit fyra timmar på tjugionio timmar, det känns inte jätte skönt måste jag säga. Är helt slut efter jobber igår, jag hann inte stå still eller sitta ner på åtta timmar. Har så jävla ont i knäna och ryggen nu. Inte hann jag äta heller, jag åt en kladdkaka vilket tog tre timmar att få ner. Hann äta en tugga var tjugionde minut typ.
Kom hem halv tio i morse och det var bara att krypa ner i sängen. Några som jag kände träffade jag iallafall, Elsa, Simón och Ömer. Alla blev lika chockade av att se mig jobba där, ha ha. Men det var inte så farligt att jobba natt faktiskt, jag kände ingen skillnad på natt och dag. Eftersom man inte hinner ha rast, sitta ner eller något så hinner man inte bli trött.

Jag har lite ångest över hur lite jag övat till engelska grejen, jag borde verkligen ha skrivit en analys hemma. Ordlista ska man ju göra också, jag har skrivit två ord av femtio, bra Malin!
Ingen träning blev det idag heller, ångrar mig lite nu men det är bara att ta igen det på tisdag. Nu är det nära till Scandinavium och våra dräkter (halva iallafall) kommer om bara åtta dagar. Jag längtar sjuktsjuktsjuktsjukt mycket. Det kommer kännas lite jobbigt sen när det är över bara, alla har ju tävling att se fram emot, och juluppvisning, men inte jag. Eller jag tror inte jag får vara med på juluppvisningen, ne det får jag nog inte. Fan vad surt det känns, var dom tvugna att sätta DM precis just den veckan? Men men, Thailand är inte fel det heller.

Detta blev nog ett av mina längsta blogginlägg, ha ha. Men som vanligt handlar det om skola, jobb och träning. That's my life.
/ M ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0