still fucking saturday

Mina läsare har minskat stort. Jag gissar att jag inte är speciellt intressant. Nu börjar jag sakna, det är jobbigt att tänka. Jag försöker att inte tänka, men hur lätt är det. Jag vill bara att skolan ska börja igen så jag blir lite upptagen och förhoppningsvis inte hinner tänka så mycket.
Jag vill tillbaka till Lars W och sitta där i timmar. Men istället är det dags att göra sig i ordning för jobbet. Jag hade hellre legat hemma och sovit, men nu slipper jag iallafall tänka tills jag sitter på spårvagnen hem klockan åtta i morgon. För på jobbet hinner man inte tänka.
Jag får inte gråta, jag måste hålla mig stark så jag inte ger vika. För jag orkar inte det. Men orkar jag det här?
/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0