saturday

Idag blir det en lugn lördag kväll men vad kan man förvänta sig när man gått upp fem, jobbat nio timmar och ska upp och träna & jobba i tio timmar imorn. Min och Emmas kommentar runt tio " fan vad skönt lugnt det är endå, för att vara lördag". Eller inte, fick jobba över i fyrtiofem minuter, och det hade blivit minst trettio minuter till om inte b-passet var så snälla. Men när jag slutade 15:43 så satt mina två köttbullar och väntade på mig. Så det var bara att joina dom med min chokladpudding.
Senare hemma väntade kusin min som tydligen var överbjuden på middag eftersom hon är ensam i helgen. Så vi åt och sen var vi inne hos henne en stund, lite jobbigt att gå hem i regnet, för hon bor så långt bort, ha ha. Tråkig jag är.
Känns skönt att helgen snart är över, inte för jag längtar till skolan men,..
Just det, mys igår var det. Jag och Robin såg på Sur'fs Up och åt chokladpudding. Den var rätt söt, filmen alltså.
Men nu är det snart dags för sängen, man är inte pigg efter fyra timmars sömn och nio timmars jobb.
BTW! En månad tills julafton, och snart kan jag börja pynta! Mitt rum kommer(förhoppningsvis) se bättre och mer pyntat ut än någonsin förr.
/ M  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0