saturday night...

Har inte fått så mycket plugg gjort som jag borde, men helt ärligt så bryr jag mig inte speciellt mycket. Jag har iallafall fått läst ut min svenska bok, så det är ju alltid nått. Matchen är på tv nu med men jag orkar inte kolla, dags att sova strax tror jag. Förstår inte hur jag kan vara trött så skönt och länge som jag sov inatt.
Har kommit helt efter i alla serier, har för mycket att kolla på. Har helt glömt av Friday night lights, traveler(som jag inte ens vet om det finns en s02 på), dexter, greys. Jag missade ju dubbelavsnittet av greys och det finns inte ens att ladda ner. Vet inte vad jag ska göra, lite panik, svar ja.
Imån ska jag till Robin, längtar. Han är i princip den enda människa jag har kvar. Jag känner hur alla bara försvinner mer och mer, nämner inga namn. Vissa förstår nog, vissa inte.

Emma har slutat i cheeren med, känns jätte tråkigt. Kommer sakna henne mycket, hon var alltid glad och så rolig. Känns som jag sviker alla när jag inte kan vara med och tävla, dom hade verkligen behövt mig (inte för jag är så bra men.)
Här kommer några kort från träningen sist och från Scandinavium. Träningen gick faktiskt rätt bra.
                         
Scale,            Stretch (finns ett bättre kort)    Pom-allé       Spagat rad
/ M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är duktig på å blogga haha jämfört med alla andra
go girl jag ska följa din blogg :D

2007-11-27 @ 15:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0