monday

En helt okej måndag, för att vara måndag alltså. Idag skulle jag vara duktigt, så jag stannade kvar på den frivilliga multimedian i väntan på en halvtimmas mediekunskap,   som vi såklart inte hade. Men jag kom endå igång med mitt uppdrag så det var no wasted time. Sen var jag och Ksanet på Mickes WS, vilket inte hjälpte ett skit.
Den åttonde ska jag fira en julafton, eftersom halva familjen åker upp till Umeå över jul. Kommer vara tomt utan dom kan jag ju säga.
Idag har mitt hjärta varit hos oss. Eller rättare sagt är, han ligger just nu och läser saga med mamma. Han är något av det sötaste som finns, och det mesta han säger med.
Vet inte vad jag gjort av denna dagen, har suttit och väntat på CSI i princip, att Desperate skulle komma idag gjorde hela min dag, och så kom det inte ens. Då är man inte lika glad.

image59
Lovely
/ M ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0