monday

Jobbet igår var ganska roligt, det var rätt lugnt för att vara en söndag. Vet inte varför jag alltid har sådan ångest inför jobbet när jag i själva verket tycker det är jätte roligt. Det är nog bara något konstigt jag fått för mig, men allt hänger ju på vem man jobbar med. Fick jobba över i 45 minuter igår med, vi hjälpte Fanny bli klar med kassan och disken.
Idag är en väldigt meningslös dag. Har en lektion, som vi inte gör någonting på. För det gick jag upp kvart i åtta, för en jävla meningslös svenska lektion. Nu är man ju inte speciellt glad.
Fick kjolarna igår, dom var lite för stora och väldigt för långa. Men ska sy upp min idag, så det blir nog prima. Fast dom vita bodysarna till kjolarna var gräsligt. Vi ser ut som nunnor, verkligen jätte fult.
Orkar inte skriva mer, kan knappt hålla ögonen öppna.
/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0