friday

Nu är det helg och snart är det jobb. Ingen lust att jobba, men som tur är är det bara fem timmar i disken. Det är redan kolsvart ute och jag är dödstrött. Inte helt färdig med svenskan heller, om jag inte orkar så får den vara färdig men jag ska försöka lite imorgon. Imorgon är det även dags för julpynt. Fått min nya bänk nu, men mitt rum ser ut som ett bombnedslag så jag kan inte avgöra om det ser bra ut.
Hade även tänkt att baka pepparkakor och knäck imån, kanske gå på jul på liseberg med, men vi får väll se.
Nu är det dags att åka till jobbet, ha en trevlig fredag kväll gott folk!
/ M

btw, träningen igår gick superjättebra. Alla tre byggrupper satte scorpio och scale, och manda gjorde nästan bow. Kort kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0