friday

Efter jag vart med Cmy på stan åkte jag till träningen, över en timma för tidigt. Så där fick jag sitta och vänta, ensam i mörkret. Inte hjälpte det att det var kallt som fan och jag behövde gå på toa. Sen när alla äntligen kommit och vi skulle gå in hade vaktmästaren inte låst upp låset. Så det var bara att vänta i trettio minuter till innan han kom. Spottingträning hade vi, och bygg men jag tror inte ett enda bygg stog förutom extentionens, så det var väll ingen jättelyckad träning direkt.

Nu är det gjort, nu är det över och vi kommer inte att träffas mer. Jag vet inte hur det känns, men det kommer väll så småningom. Jag vet inte heller om det var rätt beslut, men jag tror det. Orkar inte ha det såhär mer. 

Jag ska äta godis och ligga och se på film hela dagen och kvällen lång och tycka synd om mig själv. Det förtjänar jag idag!
/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0