cheerleading, the love of my life

Träningen idag var super, som alltid. Väldigt mycket tjöt MEN vi gjorde kick spinn toss, för första gången någonsin (i hela föreningen). Snacka om att jag skrek efteråt, visst var den kanske inte jättesnygg men det var en step in kick spinn. Längtar som innihelvete till på torsdag då träningen är nästa gång. Jag är så himla glad att jag inte slutade cheeren, jag har nu insett hur mycket den betyder för mig. Jag kan inte tänka mig ett liv utan det, eller utan Warriors. Förstår inte hur jag ska klara mig när jag (förhoppningsvis) flyttar till USA. Men jag får väll ta det som det kommer, det är ett tag kvar, he he(2år).

Fler kort kommer någon dag.....
 Warriors ♥   / M

P.s. Måste också säga att jag köpte årets första julklapp idag, som blev till min mor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0