xxxxxxxxxxxxxxxxx

Jag orkar inte detta nu, jag har fått så himla ont. När jag springer så brukar jag få problem med min axel, det är en krampkänsla blandat med att någon trycker in en minst tio cm lång nål i min axel tills den trycker mot benet i axeln. Och jag kan lova att det inte är en skön känsla, men som sagt brukade jag få den när jag sprang. Men nu har jag fått den, utan att ha sprungit, och den har suttit i sen klockan tio i morse. På det har jag fått ont i ryggen igen, inte samma ont som förut då man kunde ändra ställning (lägga sig, gå lite osv) för att det skulle gå bort. Utan det gör ont hur jag än sitter, står eller ligger. Inte blir det lättare att sova när man har bajshelvetes ont och inte kan hitta en skön ställning.
Var detta tvunget att komma precis nu, precis innan träningslägret, precis nu när jag har som mest att göra överallt. Jag orkar inte ha ont jämt fucking ständigt.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0