xxx

Jag har jättebeslutsångest. Jag vill ha hur många boxar som helst och kan inte bestämma mig om och vad jag ska köpa. Sex and the city all seasongs 699kr, Desperate housewifes seasong 1  159 kr, Hey Baberiba seasong 1-4 399 kr, och mycket mycket mer. Förhoppningsvis åker pappa ut till Sisjöns nya Elgiganten imorgon och köper en kamera. Vi har kollat in en 12 megapixels, låter rätt bra om man jämför med våran nuvarande 5 megapixel, ha ha. Åker han dit tror jag det finns en möjlighet att jag får ett playstation två i julklapp med. Men iallafall om han åker dit så vill jag nog ha någon box, men vad. Jag borde nog satsa på Sex and the city men jag vet inte om jag sjuhundra kronor till att lägga på det för tillfället.

Sitter och lyssnar på Kurt Nilsen - Hallelujah och det enda jag tänker på är The OC, när Seth seglar iväg. Gud vad jag grät första, andra och alla andra gånger jag sett det.
"Jobbet" på julbordet gick finemang, gjorde ingenting typ, dukade upp när folk gick och tog hand om lite disk typ. Femhundra kronor och två godispåsar fick jag, det var lätt värt det!
Men nu ska jag göra något (inbillar mig att jag ska göra något vettigt men så kommer det inte att bli). Borde verkligen börja på uppdraget i grafisk, men jag har knappt fattat det och kommer aldrig lyckas. Trött jag blir på mig själv som verkligen letar efter ursäkter till att inte plugga. Dåliga är dom också, som till multimedian, "min sida blir endå så dålig så jag behöver inte lägga ner tid på den, jag ser på någon serie istället". Suck.
/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0