work, sleep, work, sleep......

Ja, det är i princip allt jag gör. Kommer hem klockan nio, sover till tjugio nollnoll, går till jobbet och kommer hem nio, sover.... Igår var vi tre i köket vilket var jävligt gött, vi hade aldrig klarat oss annars så jag tackar för det. Däremot fick vi som vanligt jobba över, det är ingen ide att säga "hoppas inte vi får jobba över idag" för det funkar inte så. Självklart kom Valand 06:56 igår, så jävla typsikt. Mat som kommer 06:56 = våran mat, mat som kommer 07:00=a passets, och det är ju inte direkt så att dem beställer lite....
Nu har jag förhoppingsvis bara två nätter kvar att jobba denna månaden, är stand by på fredag eller lördag, men jag hoppas ingen ringer in mig, håller tummarna....
/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0