wednesday

Skriver inte blogg så mycket nu känner jag, vet inte varför men jag har typ ingen ork. För det är ju så jobbigt att skriva blogg.se i adressfältet och sedan skriva ett blogginlägg....
Nu har jag iallafall redovisat grafisk, och snart har jag matte prov som jag endå får ig på så nu är jag klar med allting, precis allting. Göttmos säger jag bara.
Är hungrig som satan, får se om jag hinner käka i stan sen innan träningen. Kom precis på att jag glömde hopprepet hemma, mindre bra Malin.
Iallafall, have a nice day fuckers. 
Ha ha, fick bara lust att skriva så. Imån ska jag simma igen, längtar! Det ska bli mitt nya mål, simma en gång i veckan (minst).
M


Kommentarer
Postat av: katri

18:e December var en tisdag, alltså inte wednesday som rubriken säger ;) Idag är det onsdag, inte går :)

2007-12-19 @ 20:29:58
URL: http://katris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0