thursday

Sitter i skolan och har tråkigt, som vanligt borde jag plugga men pysslar istället med annat. Jag har väldig lust att skippa psykologin som endå är frivillig och åka till stan tidigare, men K har utvecklingssamtal och därför blir det nog inte så.
(Lisa; din kommentar "på pirayebay" typ, vad menade du met det? Ha ha.)
Sitter och letar julmusik, men jag hade tydligen inte speciellt mycket och när jag sökte "tomte" på Itunes kom "jag fångade en räv", hm.
Men nu såg jag Ksanets psykologi bok ligga brevid mig oanvänd, så jag ska nog spendera lite tid på att läsa lite i den eftersom det inte är långt kvar tills provet, så ciao.
M

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men jag svarade ju på din kommentar om greveholm :P

2007-12-06 @ 16:00:19
URL: http://enlitermjolk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0