sunday

Ush, det känns som det håller på att övergå till en sådan period där man är trött på allt och alla, och jag gillar inte sådana perioder. Speciellt inte när den kommer under jul.
Tränade fotboll gjorde jag idag, och det var väll skoj. Vet fortfarande inte hur jag ska göra med tomtecupen och så, kommer ju inte kunna träna nästa söndag iallafall.
Men åter till min trötthets period, vissa människor går en verkligen på nerverna ibland. Jag förstår verkligen inte, jag har lust att bara skriva vad jag tycker till människan nu när jag är arg och känner vad jag känner, men jag vet hur löjligt det är att ta saker på msn(och människan är inte ens online). Så därför blir det inte nu, och förmodligen inte inom en snar framtid. Men det blir väll bara att skratta åt hur vissa människor beter sig.
Julen är snart här, och även så min födelsedag. Känns däremot inte lockande med nyår alltså, jag hatar nyår, hatar hatar hatar! Så vi får väll se hur det blir i år.
/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0