sunday

Jag känner mig som en zombie, pappa väckte mig klockan fem idag för middagen var klar och man hade ju inget annat val än att gå upp. Jag hade gärna legat kvar ett par timmar till.
Vart med J som "passar" sin brors hus, så vi har sjungit sing star hela kvällen, mys.
Om två minuter är det julafton och jag längtar efter att öppna alla julklappar, jag är ovanligt nyfiken i år faktiskt. Känns däremot som att jag inte kommer somna på ett bra tag och därför komma upp alldeles för sent imorgon. Suck, jobbigt det kan bli, känns inte bra med tre kommande nätters jobb i köket heller. Tydligen är det skit mycket folk på julafton (vem kan man ju undra), och det är min första natt i köket. Lord help me!
Nu ska jag lägga mig och se på tv / försöka sova och vänta på att tomten ska komma. Ha ha.
God jul gottfolk!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0