saturday

Jobbet igår gick väll bra trors att jag mådde kasst, efter några timmar kunde jag dock inte prata så bra.. Men Lisa jobbade igår och hon hade provjobbare, Tina som också var supersnäll. Lisa är så jävla skön så det gjorde allt så mycket bättre! Plus att det var typ hur lungt som hellst, de första två timmarna hade jag absolut nada att göra, så vi stog mest och tjöta.
Idag blir det myskväll med mig själv, ska nog se Shrek eftersom jag inte har så mycket bättre för mig. Börjar få lite panik när jag ska hinna köpa julklappar och ångest för hur mycket jobb det blit näst&nästa vecka... Jobbar natt den 21,22,24,25,26,28&29. Ush och fy! Men jag får väll njuta av min ledighet för tillfället...
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0