saturday

Jobbet igår gick bra och det kändes ovanligt lungt. Skönt som det var blev jag klar 23:59 och slapp jobba över för första gången. Natasha jobbade med, trevligt, och julafton jobbar hon med  mig också.
Kom på att min anonyma läsare kanske vill vara anonym så de kanske var lite korkat att fråga vem det är, ha ha.
Idag är det pyntdags, fram med tomtar och ljus och konstsnö! Hoppas jag hinner baka lite med, men någon jul på Liseberg blir det nog inte i detta vädret.
Har fått några underbart fina bilder från träningen sist så dom kommer nu :D , grymt bra för att vara första gången och vi satte allt! warriors <3


några bilder från slumpade träningar som inte kommit upp än

haha, jag ser ut som en köttbulle på bilden på mig och Kasia . ha ha ha.

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0