GCT- the supreme elite!

Haft uppvisning idag, även om jag inte var med alls mycket var det helt underbart. Jag blev så jävla glad när jag såg Emma, sedan Tilda och sist Elin. Saknat dom enormt mycket, och där var dom allihopa (utom Janna då :(). kunde man inte annat än stråla. 

Det är så jävla jobbigt, att stå bakom och se på sitt lag utan att få vara med och själv göra det man älskar. Sitta på träningarna och kolla i två timmar, inte känna svetten rinna eller skratta när man får en total black out och gör något helt fel. Bara sitta där och se alla andra göra det man själv vill mest av allt. Veta att dom ska tävla utan en, ta lagkort som man inte är med på, ha massa kort och minnen som man inte kan uppleva med dem. Fyfan säger jag bara. Det kunde vart en vecka senare, en helvetes vecka. Men nej. Så jag får hålla tummarna för medalj och SM så jag kan vara med då.
Men iallafall så va alla lag grymt duktiga, och Invaders "Team number one" "dans" var så jävla helvetes grymt kaxig så jag visste inte vad jag skulle ta vägen. Det är typ det kaxigaste vår förening gjort, är helt förälskad i den, så grymt snygg!!!!
Men nu är det dags att sova för imån ska man upp och spela beachvollyboll tidigt, taggad som fan(eller inte), men lärarlaget måste vi fan slå.
btw, kort kommer.
/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0