friday

Jag har tydligen ingen koll på dagarna och skrev wednesday på mitt tisdags inlägg... Iallafall, nu är det snart julafton och jag längtar sjukt mycket. Igår var jag i stan och köpte den sista julklappen. Efter att ha droppat K så passade jag och Jenny(J) Hugo och J fick panik när han började skrika på NK. Jag kunde inget annat än att skratta för hon skäms för sådana pyttiga saker ibland, men när vi väl hittade utgången som tog en stund för NKs hissar är inte att leka med, så blev han lugn och J fick bära honom till Avenyn där Therese var väldigt orolig för vi var sena, ha ha.
Avslutning på träningen igår med, mys var det. Kommer sakna alla enormt mycket, även att träna. Men jag får se till att gymma och simma en del på lovet...
Snart ska jag och K till Liseberg, efter det fika och jag gissar att det blir på tintin eftersom jag börjar jobba klockan tolv. Medans de flesta andra får en skön natts sömn så ska jag diska. Time to go,
/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0