skül

Då har skolan dratt igång igen, känns väll rätt gött nu den närmsta veckan men sedan ... Jag fasar redan för alla uppgifter, deadlines, uppdrag, redovisningar och speciellt psykologin. Man kan ju tänka att det är rätt trevligt att ha lektion med --- men samtidigt rätt jobbigt faktiskt, kommer inte våga öppna munnen i princip och om läraren frågar mig något kommer jag bli typ knallröd och inte ha något vettigt svar. Men men man överlever väll, hoppas jag.
Funderar på om jag ska ta mig ett uppehåll i fotbollen, känns jävligt segt nu faktiskt när vi är 5 pers på träningarna. Inte kul någonstans, likadant matcherna där vi är 11 pers inga avbytare ingenting. Vet inte heller om jag orkar 6 pass i veckan + skola, och ett jobb är väll för tillfället rätt prioriterat. Men jag får väll tänka vidare ett tag innan jag bestämmer mig.
Nu sitter jag och väntar på katri som kommer med godiset och jag langar OTH boxen :D  lär bli en lång kväll med mycket lucas &nathan att kolla med. Gissar att morgondagen ser likadan ut eftersom det inte är någon skola för min del. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0