congratulations

äntligen helg, och bara 4 arbetsdagar kvar sedan. känns oerhört skönt, men känslan försvinner rätt fort när man inser att skolan börjar om mindre än 2 veckor...
igår fyllde cmy år och jag var med henne och hennes kompisar hos anna. Det var trevligt, kul att göra något förutom att sova, jobba och träna.
imån ska jag gå på stan med jenny, vilket jag längtar efter eftersom jag inte hunnit gå på stan på ett bra tag nu, och på kvällen ska vi till katri för att fira henne och natha, och det verkar som att vi för första gången på ett väldigt bra tag blir några stycken. men nu är det dags att sova, jag fick ju inte så många timmars sömn inatt så jag får ta igen det nu :)

grattis cmy (iefterskott)       och katri(iförskott)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0